piątek, 28 grudnia 2012

Lista must-have

Tego typu wpisy są na wielu blogach, ale naprawdę pomagają skoncentrować się na sensownych zakupach i skompletować garderobę na nowy sezon. 
Dlatego też przedstawiam wam moją listę must-have na sezon zimowy.

1. Zielone/ turkusowe dżinsy rurki- uwielbiam kolorowe spodnie i jako kolejny kolor po czerwieni sprawiłabym sobie zielone lub turkusowe :)


2. Kołnierzyk z perełkami lub ćwiekami- to raczej pomysł DIY, bo mam zamiar coś takiego zrobić :)



3. Silikonowy zegarek- tego typu zegarki podobają mi się o wiele bardziej niż klasyczne, można je nosić jako bransoletkę, no i te kolory :D




4. Bluza stylizowana na marynarkę- bardzo mi się podoba trend na marynarki, jednak jak dla mnie są za eleganckie na co dzień, dlatego wolałabym bluzę o wyglądzie marynarki.


5. Dżinsowa koszula- to bardzo uniwersalny ciuch, który wpisuje się w mnóstwo różnych stylów i klimatów. W sumie poluję na taką koszulę już od jakiegoś czasu.



A wy, na co w ostatnim czasie macie oko?

Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz