poniedziałek, 31 grudnia 2012

Postanowienie noworoczne 2013

Jako że dziś ostatni dzień roku 2012 (który zresztą miała być ostatnim, ale koniec świata to przecież ściema ;) ) to przyszedł czas na postanowienia. Musze przyznać, że w tej kwestii nie jestem zbyt obowiązkowa i wytrwała, ale teraz to zmienię :D

1. Schudnąć
Tak, wiem,ten punkt znajduje się w postanowieniach ok. 90% dziewczyn i kobiet :P I choć nie lubię robić tego co wszyscy, to jednak tego nie mogłabym pominąć. Mój cel to stracić 3-5 kg i utrzymać wagę :)

2. Codziennie ćwiczyć
W sumie już teraz ćwiczę, ale w przyszłym roku chce być bardziej systematyczna i ćwiczyć naprawdę codziennie- i nawet mam niezły plan- jako że (niestety) bardzo lubię słodycze, to będę ćwiczyć tyle, żeby podwójnie spalić kalorie ze słodyczy. Mam nadzieję, że się uda. I jeszcze jeden obrazek- heheh,dobrze powiedziane,  muszę spróbować :)
źródło- www.zszywka.pl


3. Dostać się do szkolnej orkiestry
Nabór będzie na początek nowego roku szkolnego. W sumie to różnię się od innych kandydatów, bo gry na flecie nie uczę się na kursie tylko jestem samoukiem (w Niemczech praktycznie każdy chodzi na kurs i dla nich to ważne), ale mimo to już teraz gram w dwóch orkiestrach- z moją klasą (zamiast lekcji muzyki mamy próby i potem występy) i jeszcze w orkiestrze klas 5-7 (w sumie to to takie mniej ambitne, bo większość to młodsi z klas 5-6, więc już byłam jedną z najważniejszych osób). Dlatego- ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć! :D

źródło- www.katalogmarzen.pl

4. Podjąć pracę dorywczą
W Niemczech młodzież od 13 lat często dorabia sobie jako kieszonkowe, np. roznosząc ulotki. I właśnie też bym tak chciała bo to same plusy- i trochę ruchu ;) i w dodatku około 40-60 Euro kieszonkowego. I to tylko roznosząc gazetki przez 2 godziny w sobotę :)

5. Skończyć rok szkolny ze średnią lepszą niż 3.5 (według polskiego systemu oceniania 4.5)
Choć będąc jeszcze w Polsce moja średnia zawsze była 4.9 lub 5.0 to jednak po dwóch latach nie umiem jeszcze na tyle dobrze niemieckiego. Mam nadzieje, że uda mi się to zrealizować :)


Na koniec pozostaje mi tyko życzyć wszystkim udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku!


 Kinga


 

1 komentarz:

  1. Suuuuuper blog!!! ŚWIETNY!
    Bardzo cb proszę zrób Room Tour (na zdjęciach)
    Proszę !!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń