niedziela, 30 grudnia 2012

Zdjęcia z komórki- download

Zwykle gdy nie mam przy sobie aparatu, a chcę zrobić zdjęcie, jestem niestety skazana na komórkę. Jakość na szczęście nie jest taka zła, ale przecież nie mogę zawsze mieć przy sobie aparatu (wystarczy, że biorę go bardzo często ;) ). W sumie dawno już tych zdjęć nawet nie przeglądałam, ale dzisiaj wybrałam kilka, które najbardziej mi się podobają i wam pokażę :)

To zdjęcie aż z wakacji- tak sobie cyknięte z nudów (nienawidzę czekać :P).


A tu zrobione tak dla śmiechu- piesek fotograf :P


 A tu kolejne zdjęcie zrobione w czasie czekania :D Fragment mojej szkoły ;)
 I znowu... Ostrzegam- jeśli tylko się nudzę, to bądźcie ostrożni, bo czyham z aparatem :P
To widok z przystanku koło szkoły.
 A te następne 3 zdjęcia wracając do domu któregoś jesiennego dnia. Jak ja żałowała, że nie wzięłam aparatu- to drzewo wyglądało jeszcze lepiej, ale komórka tego nie ujęła :/





Które najbardziej wam się podoba?

Kinga

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz