piątek, 4 stycznia 2013

Mój pokój- zdjęcia

Chociaż miałam dzisiaj trochę zmieniać wystrój pokoju, to jednak zdecydowałam,ze zaczekam z tym do malowania ścian i wtedy będzie kompletny remont :) Niestety prawdopodobnie dopiero na początek wiosny, bo na razie jest za zimno. Dlatego pokażę wam zdjęcia mojego pokoju, tak jak jest teraz, czyli jakby efekt "przed" remontem. W sumie mój pokój bez przerwy się zmienia, bo szybko się nudzę no i ciągle robię jakieś nowe dekoracje itp., więc uznajmy, ze to stan teraźniejszy :)

Ok, dość gadania, przechodzimy do konkretów- najpierw pokój z możliwie daleka :)


Regał z książkami, biżuterią, i różnymi drobiazgami; druga półka od góry to taka jakby toaletka ;)

Wieszak na biżuterię  zrobiłam sama (1. półka)- jak,  możecie zobaczyć na moim blogu o DIY- tutaj.

Podobnie jak fioletowe pudełko na kosmetyki, stojak na opaski i bransoletki i ramka do zdjęcia jako stojak na kolczyki niestety zrobiłam je dość dawno temu, wiec nie ma ich na blogu. Jeśli chcecie wiedzieć jak je zrobić, piszcie w komentarzach, chętnie wytłumaczę :)


Następnie łóżko- jak widzicie jest podwójne :) W sumie to do spania przydatna jest tylko połowa, za to na części pod oknem (tam gdzie poduszki) można siedzieć w dzień. Pierwsza poduszka (ta w paski) jest uszyta prze ze mnie :D Na karniszu obok firanki jest też taka wisząca ozdoba, którą również zrobiłam własnoręcznie, możecie zobaczyć ją na moim blogu DIY .

No to teraz drzwi. Jako, że mój pokój był wcześniej jadalnią ma on dwie pary drzwi. Jednych w ogóle nie używam, ale wiszą na nich zdjęcia krajobrazów wycięte ze starego kalendarza. Na normalnych drzwiach wejściowych są pocztówki z różnych miejsc.



Teraz biurko. Mam tylko jedno zdjęcie, ale myślę, że wszystko widać. Niestety lampa się tak odbiło od monitora, że wygląda na zarysowany, ale wcale taki nie jest. To teraz DIY:
 podkładka na biurko- link
świeczki (na parapecie)- link
stojący kalendarz i puszka na długopisy- niestety nie ma na blogu, ale piszcie w komentarzach :)


No i na koniec jeszcze kilka półek :) No i 3 DIY ;)
stojak na gazety- link
pudełka na sznurki (te ustawione w piramidę)- nie ma na blogu
pudełko pomarańczowo-granatowe- link


I jak wam się podoba? Chcecie jakieś bardziej szczegółowe zdjęcia albo macie pytania co do zrobionych przedmiotów? Piszcie komentarze lub na mój e-mail- zwariowanaxd@spoko.pl

Kinga


3 komentarze:

  1. Jak to podwójne łóżko>? O.o
    Ja chcę " przepisy" na te DIY! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga <333
    Dziękuję, że zrealizowałaś moją prośbę :)
    Pokój masz świetny!! Bardzo ładny.
    A i proszę o te Diy :]
    Uwielbiam czytać twój blog! Jest niesamowity!
    Jeszcze raz dziękuję. :)

    niebieskookaxd.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fajne meble i te cudowne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń