piątek, 1 lutego 2013

Dodatki są najważniejsze- outfit 1.02.



Wystarczy kilka ciekawych i kolorowych dodatków by zwykły szkolny zestaw ubrań zmienić w oryginalną, ale luźną i wygodną stylizację.


t-shirt- sh
kardigan- pimkie
dżinsy- prywatny sklep
kołnierzyk- DIY (jak go zrobić, dowiesz się z mojego bloga DIY: http://diybykinga.blogspot.de/2013/01/wzorzysty-konierzyk.html)
bransoletki- allegro.pl
lakier do paznokci- Essence colour 3 i'ts just a little crush


Dzisiaj dostaliśmy świadectwa na semestr. Mam średnię 2.4 ( w Niemczech 1 jest najlepsze, a 6 najsłabsze), co jest mniej więcej jak 4.6. W Polsce miałam 5.0 lub 4.9, wiec biorąc pod uwagę, że 2 lata temu w  ogóle nie mówiłam po  niemiecku, jestem zadowolona :) 

Teraz wreszcie weekend, potem tylko 2 dni szkoły, 3dniowy wyjazd z orkiestrą i ferie. Stresujący czasie sprawdzianów żegnaj, witaj odpoczynku :)

Kinga


2 komentarze:

  1. bluzka w czarno białe poziome pasy i kołnierzyk w dziwne kolorowe paski? kompletnie nie potrafisz się ubrać a najważniejsze nie są dodatki tylko ciuch-baza

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się
    totalny brak stylu ���� (nie wiem po co ci ten blog jak nie masz o tym zielonego pojecia)
    Zajmij się lepiej czymś porzytecznym, bo na modzie to się nie znasz.

    OdpowiedzUsuń