środa, 3 lipca 2013

Outfit- wzorzyste spodnie+ koszula dżinsowa


Ostatnio udało mi się przez internet na pewnym niemieckim posrtalu kupić kilka fajnych ciuchów w bardzo korzystnych cenach. Można tam również wymieniać lub sprzedawać używane lub nowe ubrania, dodatki i kosmetyki. Pozbyłam się tam chyba połowę swojej szafy, bo większości ubrań i tak nie nosiłam, a za to teraz trafiło mi się sporo moim zdaniem ciekawszych rzeczy ;)
Tak oto przedstawiam outfit z samych "nowych" ubrań (poza butami) :P









 Szczególnie te spodnie stały się jednym z moich absolutnie ulubionych ubrań ;) Bardzo sposobała mi się też ta toba, bo dodaje temu zestawowi takiego kolorystycznego "kopa" :D
Proszę was o szczere opinie co do tego zestawu- co jest dobre, co mogłoby być lepiej itd. :)

koszula- C&A
spodnie- H&M
torba- Coccodrillo
buty- Deichmann

Kinga

PS Czy ktoś zgadza się ze mną, że niestety ma trochę za grube noi do tych spodni? Bo to jednak trzeba mieć naprawdę nienaganną figurę, żeby dobrze wyglądać we wzorzystych rurkach :P






3 komentarze:

  1. Bardzo fajny zestaw :) A co do nóg: masz szczupłe :) Ja mam całkiem grube, ale noszę kwieciste rurki i naprawdę fajnie to wygląda. Powiem coś jeszcze, choć nie wiem, czy nie chodzi tylko o spodnie w kwiaty: biały kolor spodni kobieco zaokrągla biodra i nogi, tym bardziej, jeśli biel to tylko tło pod wzory na spodniach. :)
    Pozdrawiam,
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Genialna torebka *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie ^ ^ No, a nogi nie wyglądają w nich grubo, wyglądają b. dobrze ;3 Mam też pytanie dotyczące twojego bloga DIY. Mogłabym dostać uprawnienia do wglądu? Wiem, że dawno nic nie pisałaś, ale miło wracało się do twoich postów ^^

    OdpowiedzUsuń